Infolinia:
pn-pt: 8-16
obsługa klienta 56 653 90 83
obsługa klienta
armatura ceramika 500 076 585
armatura, ceramika
płytki kamień 504 169 047
dział płytek
Moje konto Pomoc

produktów

koszyk

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy towar jest w pierwszym gatunku?
Tak. Wszystkie towary oferowane przez sklep internetowy eLazienki.pl są w pierwszym gatunku.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia podany jest w opisie każdego produktu pod zdjęciem głównym.

3. Jak złożyć zamówienie?
Składanie zamówień w Sklepie Internetowym eLazienki.pl odbywa się poprzez dodawanie artykułów do „koszyka” poprzez kliknięcie w przycisk ZAMÓW oraz wypełnieniu standardowego formularza zamówienia w sklepie internetowym.

4. Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie. Rejestracja konta użytkownika w serwisie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Nie jest ona konieczna do standardowego użytkowania serwisu, a w szczególności do składania i realizacji zamówień.


5. Na jaki numer konta mam przelać pieniądze?

Servitor Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul.
Polna 123
87-100 Toruń
BZ WBK S.A.
Nr konta.: 48 1090 1506 0000 0001 3129 3761


6. Czy podana cena jest ceną brutto?

Tak. Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie eLazienki.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.


7. Czy dostanę dodatkowy rabat?

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom możliwie najniższe ceny. Ewentualne rabatowanie jest rozpatrywane indywidualnie przy zamówieniach przekraczających kwotę 10 000 zł. Oferujemy także możliwość zakupów hurtowych i inwestycyjnych.


8. Jaki jest kosz wysyłki?

Informacje na temat kosztów wysyłki dostępne są TUTAJ.


9. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

1. Przelew całościowy lub częściowy przed dostawą towaru, na podstawie zaakceptowanych przez Nabywcę warunków realizacji zamówienia, w których będzie wyszczególniony zamówiony towar, jego wartość, termin realizacji oraz podane będą wszystkie dane firmy Sprzedającego, niezbędne do realizacji przelewu

2. Płatność gotówkowa kurierowi przy odbiorze towaru

3. Szybka płatność poprzez Przelewy24

4. Płatność gotówkowa przy odbiorze towaru (wyłącznie w punkcie w Toruniu, ul.Polna 123)


10. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Do każdego zamówienia zrealizowanego w sklepie eLazienki.pl wystawiana jest faktura VAT. Jest ona przesyłana do Klienta razem z przesyłką.


11. Czy mogę odebrać osobiście towar i jeżeli tak to gdzie?

Odbiór osobisty jest możliwy z naszych magazynów znajdujących się pod następującymi adresami:

– Toruń, ul. Polna 123

– Płock, ul. Podchorążych 1

– Włocławek, ul. Jesionowa 2


12. Czy jest możliwy odbiór osobisty w Warszawie?

Niestety nie. Odbiór osobisty jest możliwy tylko w miejscach wymienionych w punkcie 11.


13. Czy opłata manipulacyjna przy odbiorze osobistym jest konieczna?

Tak, przy odbiorze osobistym opłata manipulacyjna w wysokości 4% od wartości zamówienia jest konieczna. Związana jest ona z kosztami, które ponosimy w związku ze sprowadzeniem towaru do naszego magazynu.


14. Jaki zapas należy uwzględnić przy zakupie płytek?

Aby nie zabrakło nam płytek należy kupić je z zapasem 10%.
Przykładowo: mamy pomieszczenie 2m x 4m. 2x4=8 Do tego doliczamy 10%, czyli 8+8*0,10 i wychodzi nam, że przy pomieszczeniu 2m x 4m aby nie zabrakło nam płytek potrzebujemy kupić 8,8m2.


15. Co się dzieje jeżeli towar, który do mnie przyjechał, jest uszkodzony?

Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy ilość dostarczonych towarów zgadza się z zamówieniem. Warunkiem uznania ewentualnej reklamacji w tym zakresie jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Szkody” zawierającego opis uszkodzenia lub ewentualnych braków. Roszczenie kupującego wygasa w przypadku braku sporządzenia protokołu w obecności pracownika firmy spedycyjnej w momencie odbioru przesyłki. Data spisania protokołu szkody musi zgadzać się z datą odbioru przesyłki.


16. Jak złożyć reklamacje?

Zgłoszenie reklamacyjne powinno być przesłane pocztą lub e-mailem na reklamacje@elazienki.pl, z podaniem numeru dokumentu zakupu, dokładnym opisem usterki lub wady, a także zdjęciem papierowym lub cyfrowym (jeżeli usterka lub wada jest możliwa do sfotografowania).


17. Jak policzyć promień brodzika?

Promień brodzika wystarczy policzyć według wzoru: R=A-C, gdzie: A – wymiar brodzika (w mm), C – odcinek prosty brodzika ( w mm) i R- promień brodzika.

Przykład: Mamy brodzik 80x80cm, zatem A=800mm. Mierzymy odcinek stały i wychodzi nam przykładowo 25cm, zatem C=250mm.
Według powyższego wzoru: promień R=800mm-250mm=550mm.
Promień naszego brodzika wyszedł nam 550


18. Gdzie jest lewa a gdzie prawa strona drzwi/kabiny?

Gdybyśmy przykładowo chcieli zamówić drzwi skrzydłowe z mocowaniem lewym do ściany albo kabinę asymetryczną na brodzik 800x1200mm, istotne jest, aby przy tym nie pomylić strony kabiny. Z tego powodu wymiarowanie kabiny w Hüppe zawsze traktowane jest z zewnątrz. Stąd wyjaśnienie terminów: lewa i prawa strona, tak jak na przedstawionym rysunku.

19. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Nabywca ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedawcy w komplecie: przedmiot z pełną dokumentacją, faktura VAT, karta gwarancyjna. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w formie pisemnej.

płatnonci
bezpieczeństwo
opineo zaufane opinie allegro rapidssl